Powered By Blogger

Saturday, January 29, 2011

SĂ NU FIM INDIFERENŢI


    Era o zi de vineri, ora douăzeci şi trei seara, prin fereasta apartamentului mult iubit eram martorul unei scene care m-a pus pe gânduri. Am impresia că descriind doar, ceia ce văd prin geam aş putea fi angajat ca reporter la vre-un ziar.
    Cum spuneam, încercam sa-mi adorm fiica şi la un moment dat aud nişte strigăte afară. Curios cum sunt de fire am intrerupt povestea şi m-am ingit pe fereastră.
    Erau doi bărbaţi, unul statea jos în glod, beat, altul cu maşina încerca să afle cum il cheamă şi unde trăieşte. Din modul în care încerca şoferul să-l facă să răspundă mi-am dat seama că şi el (şoferul) nu era chiar treaz. După mai multe încercări a dat din mâină s-a suit în maşină şi a intrat în curtea blocului.
    Persoana de pe trotuar a ramas tot acolo. Încerca să se ridice dar de beat ce era nu ii reuşea nimic. Chiar şi pantofii îi sărise de pe picioare lăsându-l doar în ciorapi. Aşa a stat vre-o jumatate de oră in care eu mă zbăteam în încercarea de a urmări persoana din drum, rugămintea copilului să continuu povestea şi cererea femeii să termin de a ma uita pe geam.
    Oamenii treceau pe alăturea, se uitau miraţi, însă nu se opreau. Maşinele din mers claxonau şi îşi continuau calea. O indiferenţă totală.
    Bărbatul, beat, plin de glod, s-a ridicat cu greu şi făcând căţiva paşi cu pantofii în mâină iar a căzut la pământ. Văzând că a fost în stare să se ridice, am continuat să adorm fata, după care din purul interes m-am uitat iar pe fereastră. Ce credeţi? Bărbatul stătea jos întins, părea că doarme, aici răbdarea mi-a crăpat am luat telefonul şi am sunat poliţia.
    Băieţii au venit repede, chiar mi-au placut cum au acţionat, l-au urcat în maşină aşa de glod cum era şi au plecat(de aia şi sunt aşa de înrăiţi, au de aface cu oameni, care mai decare toată ziua).
    În fianl stând şi analizând cele întâmplate mă întreb, de ce oare a trebuit să treacă o oră şi ceva pentru ca să fie chemată poliţia, dacă era mai frig……daca nu sunam poliţia…….

No comments:

Post a Comment